Jak probíhají eurovíkendy a jak dovolená na míru?

Proměňte přípravy na váš eurovíkend nebo dovolenou na míru v zábavu. Vaše zážitky a vzpomínky pak budou stát za to. Nechte se inspirovat, jak se v destinaci pohybovat nebo jak si zkrátit frontu u turistických atrakcí. Napište nám svá cestovatelská přání a obratem získáte zdarma aktuální přehled o vaší destinaci. Dozvíte se například:

  • jak z/na letiště (autobus, taxi, MHD) včetně trasy, mapy a ceníku,
  • jaké fakultativní služby jsou nejžádanější,
  • co v destinaci nesmíte minout, jak na nákupy, co stojí za to ochutnat.

Katalogové (internetové) ceny platí v případě nejlevnějších volných míst v ekonomické třídě a mají „jepičí život“. Čím déle se budete rozhodovat, tím spíše hrozí horší místa i vyšší ceny. Nejlepší výběr za příjemnou cenu garantujeme obvykle 1-3 měsíce před odletem mimo svátky.

 Hledáte zájezdy nebo konkrétní cestovní služby? Máme je! Výhodnější varianty najdete těžko.

 Napište nám. Porovnáme vám nabídky s dalšími cestovními kancelářemi včetně těch zahraničních.

 Nabídli vám stejné zájezdy nebo služby jinde levněji? Přepošlete nám kalkulaci a získáte ještě zajímavější cenu navíc s bonusy dle vašeho výběru.

Zajímá vás více? Přihlaste se k odběru novinek zde a 2x měsíčně získáte exkluzivní akční nabídky e-mailem. A když vám nebudou vyhovovat, kdykoliv se můžete odhlásit.

 

 

NASTANOU-LI POTÍŽE NA VAŠÍ CESTĚ, DOPORUČUJEME:

Co se může během zájezdu stát

Jak nejlépe postupovat

Let je zpožděný méně než 3 hodiny nebo zrušený leteckou společností.

 

Zeptejte se na přepážce dané letecké společnosti, jen oni již mohou letenku změnit a dát vám novou. Oznamte nám nový čas letu kvůli posunutí transferu a příjezdu do hotelu, aby služby nepropadly.

Nestihli jste být včas na letišti, odbavení letu je již zavřené nebo spoj již odletěl.

Novou letenku si pořiďte na svoje náklady. Oznamte nám nový čas letu kvůli posunutí služeb (hotel, transfery, vstupenky), aby vám všechny nepropadly.

Let je zpožděný více než 3 hodiny nebo letecká společnost vás nechce vzít do letadla.

Vzniká nárok na péči a pomoc, volejte linku Clik2claim, uveďte kód Travel asistenta a popište situaci.

Odbavené zavazadlo nepřijelo na páse.

Kufr je poškozený a poloprázdný.

Sepište hned protokol o ztrátě na letištní přepážce označené  Baggage claim poblíž zavazadlových pásů, hned si tam ověřte svoje nároky na odškodnění, sledujte doručení kufru online.

Sdílený transfer nedorazil nebo řidič soukromého transferu není k nalezení

Volejte na emergency number z voucheru na transfer, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h).

Hotel nechce poskytnout pokoj nebo stravu, úroveň/vybavení neodpovídá kategorii hotelu

Obraťte se na recepci nebo volejte na emergency number z voucheru na hotel, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h).  Neodstranitelné vady sepište s recepcí do protokolu.

Fakultativní služby nelze realizovat - na místě nikdo není, je zrušeno, nestihli jste, …

Volejte na emergency number z voucheru na výlet, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h).

Zdravotní problémy

Kontaktujte asistenční službu pojišťovny Uniqa (telefon uveden na Vaši kartičce pojištění), doklady uschovejte.

Pomocnou ruku vám podáváme od začátku do konce. Kdykoliv se můžete obrátit na asistenční službu Click2claim (potíže s letem), na tísňovou linku (emergency number) v destinaci (hotel, transfer, fakultativní služby), případně nás na +420 603 315 813 (pondělí-pátek 9-15 h).