Rady na cestu
Jak probíhají eurovíkendy a jak dovolená na míru?
Proměňte přípravy na váš eurovíkend nebo dovolenou na míru v zábavu. Vaše zážitky a vzpomínky pak budou stát za to. Nechte se inspirovat, jak se v destinaci pohybovat nebo jak si zkrátit frontu u turistických atrakcí. Napište nám svá cestovatelská přání a obratem získáte zdarma aktuální přehled o vaší destinaci. Dozvíte se například:
- jak z/na letiště (autobus, taxi, MHD) včetně trasy, mapy a ceníku,
- jaké fakultativní služby jsou nejžádanější,
- co v destinaci nesmíte minout, jak na nákupy, co stojí za to ochutnat.
Katalogové (internetové) ceny platí v případě nejlevnějších volných míst v ekonomické třídě a mají „jepičí život“. Čím déle se budete rozhodovat, tím spíše hrozí horší místa i vyšší ceny. Nejlepší výběr za příjemnou cenu garantujeme obvykle 1-3 měsíce před odletem mimo svátky.
Hledáte zájezdy nebo konkrétní cestovní služby? Máme je! Výhodnější varianty najdete těžko.
Napište nám. Porovnáme vám nabídky s dalšími cestovními kancelářemi včetně těch zahraničních.
Nabídli vám stejné zájezdy nebo služby jinde levněji? Přepošlete nám kalkulaci a získáte ještě zajímavější cenu navíc s bonusy dle vašeho výběru.
Zajímá vás více? Přihlaste se k odběru novinek zde a 2x měsíčně získáte exkluzivní akční nabídky e-mailem. A když vám nebudou vyhovovat, kdykoliv se můžete odhlásit.
NASTANOU-LI POTÍŽE NA VAŠÍ CESTĚ, DOPORUČUJEME:
Co se může během zájezdu stát |
Jak nejlépe postupovat |
Let je zpožděný méně než 3 hodiny nebo zrušený leteckou společností.
|
Zeptejte se na přepážce dané letecké společnosti, jen oni již mohou letenku změnit a dát vám novou. Oznamte nám nový čas letu kvůli posunutí transferu a příjezdu do hotelu, aby služby nepropadly. |
Nestihli jste být včas na letišti, odbavení letu je již zavřené nebo spoj již odletěl. |
Novou letenku si pořiďte na svoje náklady. Oznamte nám nový čas letu kvůli posunutí služeb (hotel, transfery, vstupenky), aby vám všechny nepropadly. |
Let je zpožděný více než 3 hodiny nebo letecká společnost vás nechce vzít do letadla. |
Vzniká nárok na péči a pomoc, volejte linku Clik2claim, uveďte kód Travel asistenta a popište situaci. |
Odbavené zavazadlo nepřijelo na páse. Kufr je poškozený a poloprázdný. |
Sepište hned protokol o ztrátě na letištní přepážce označené Baggage claim poblíž zavazadlových pásů, hned si tam ověřte svoje nároky na odškodnění, sledujte doručení kufru online. |
Sdílený transfer nedorazil nebo řidič soukromého transferu není k nalezení |
Volejte na emergency number z voucheru na transfer, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h). |
Hotel nechce poskytnout pokoj nebo stravu, úroveň/vybavení neodpovídá kategorii hotelu |
Obraťte se na recepci nebo volejte na emergency number z voucheru na hotel, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h). Neodstranitelné vady sepište s recepcí do protokolu. |
Fakultativní služby nelze realizovat - na místě nikdo není, je zrušeno, nestihli jste, … |
Volejte na emergency number z voucheru na výlet, případně nás na +420603315813 (pondělí-pátek 9-15 h). |
Zdravotní problémy |
Kontaktujte asistenční službu pojišťovny Uniqa (telefon uveden na Vaši kartičce pojištění), doklady uschovejte. |
Pomocnou ruku vám podáváme od začátku do konce. Kdykoliv se můžete obrátit na asistenční službu Click2claim (potíže s letem), na tísňovou linku (emergency number) v destinaci (hotel, transfer, fakultativní služby), případně nás na +420 603 315 813 (pondělí-pátek 9-15 h).